luns, 8 de xuño de 2020

SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO

   Si estivesemos a dar clases presenciais sería o alumnado o que escollería os xogos a realizar nesta semana. Así, en cada escola levaríanse a cabo os xogos que eles/elas escolleran, os seus favoritos de todos os desenvoltos ó longo do curso.
   
    Dado que esta opción non é posible, escollín 3 novos xogos:

- O primeiro atopámolo na páxina Orientación Andújar para traballar a atención e o razoamento indicando os intrusos. Deberemos observar cada fila de debuxos e decir cal deles sobra, é decir, cal non debería estar e porqué.


- O segundo consiste en descifrar unhas mensaxes ocultas, anotando a primeira sílaba de cada palabra, un recurso de Eugenia Romero da páxina Maestros de audición y lenguaje:


- E por último, xa que estamos a piques de comezar as vacacións, imos ir á praia para traballar a conciencia fonolóxica e silábica da man do blogue Crisálida-ayl:




luns, 1 de xuño de 2020

SEMANA DO 1 AO 5 DE XUÑO

   Nesta ocasión faremos catro actividades xa que son curtiñas. En primeiro lugar, unha actividade de relaxación de cuello e cara de Eugenia Romero:


   Seguiremos cun xogo moi doado á vez que entretido, similar ó Pictionary. Consiste en coller un debuxo, que tan só verá a persoa á que lle toque debuxar,  e comezar a debuxalo para que o resto de xogadores adiviñen qué é o que estamos a pintar. Podedes  realizalo con calquer debuxo que teñades, de animais ou de diferentes obxetos, ou mesmo debuxalos vós mesmos, senón podedes descargar os que colgo aquí:


   Outro xogo sinxelo é o "saquiño misterioso" có que traballaremos a percepción táctil. Para realizalo tan só deberemos meter nun saquiño, unha caixa ou calquer outro recipiente que non deixe ver o que contén, diversos obxetos pequenos que teñamos pola casa (por exemplo: unha pinza da roupa, unha goma de borrar, unhas figuriñas pequenas...). Unha vez teñamos uns cuantos obxetos recopilados é o momento de meter a man e, mediante o tacto, sin mirar, deberemos adiviñar de qué se trata.


   E por último, poderemos facer outra actividade interactiva do blogue Crisálida-ayl, nesta ocasión para traballar o vocabulario, a clasificación e memoria a través dos medios de transporte:




luns, 25 de maio de 2020

SEMANA DO 25 AO 29 DE MAIO

   Ó igual que nas semanas anteriores, nesta tamén realizaremos 3 actividades:

-  A primeira é un xogo que gusta moito, trátase do "conto chiriví". Consiste en que primeiro visualicen un conto corto, nesta ocasión escollín un con valores "El elefante Bernardo",  que podedes ver varias veces. Logo é o momento de escoitar o "conto chiriví" en PDF, é decir,  é o mesmo conto pero con "erros" no que se sustitúen algunhas palabras do conto por outras disparatadas para que eles/elas nos corrixan, estando as palabras incorrectas entre paréntesis.  Deste xeito, teñen que estar moi atentos e atentas para darse conta do que está mal e ir correxíndonos ó longo do conto. Desfrutádeo!



- En segundo lugar temos dúas actividades interactivas que atopamos no blogue Crisálida. Na primeira traballamos o campo semántico das froitas e verduras e nela podemos realizar diferentes actividades de vocabulario, de conciencia silábica (escollendo o número de sílabas de diferentes froitas), de lectura (escollendo ante 3 opcións cal é a palabra correcta da froita que se nos amosa), de rimas (seleccionando a palabra que rima coa froita que aparece en posición central) e de comprensión oral (na que temos que elexir o vexetal que corresponda ás pistas que escoitemos): 


  
   E nesta segunda, teremos que decubrir nomes de animais salvaxes escollendo a primeira letra de cada un dos debuxos que aparecen na lámina central:




-   Por último, déixovos o enlace a un xogo con fonemas que podedes atopar na páxina Contenidos educativos digitales: